Pur&Blu

Alla inlägg under maj 2013

Av Pur & Blu - 29 maj 2013 17:11

Alltså jag vet inte om jag ska byta header igen och igen eller behålla den gamla -.- Jag byter jämt! Men nu har jag bestämt, den här!   om inte jag är nöjd med den här så betyder det att jag måste byta igen och igen! Men nu gillar jag den här och anledningen till att jag byter helatiden eller just den här gången är att jag..Äääööh..WHATEVER :D Ses!

Av Pur & Blu - 29 maj 2013 16:45

Jag var hos tandläkaren idag och gissa vad som hände? Jo, dom drog ut min tand frivilligt när jag inte ville det och jag skrek som  helvete! -.- DOM ÄR ELAKA MOT MINA TÄNDER OCH NÄSTA GÅNG NÄR JAG ÄR DÄR SÅ SKA JAG TA TAG OM HANS/HENNES HAND OCH SKRIKA: DU SKA FÖRFAN INTE TA TAG OM MIN TAND! Om inte, hehe :D

Av Pur & Blu - 28 maj 2013 16:43

Ja, jag bloggar via mobil och jag tänkte egentligen att jag skulle skicka länkar men på mobilen så kan inte jag skicka det! Men efter så ska jag skicka länkar till sidor som min profil på lbp.me, bloggar jag gillar m.m
TRÖLÖLL

Av Pur & Blu - 27 maj 2013 18:30

Okej då, jag var nog inte nöjd med min första header men, jaja, det är innan jag visste vad jag skulle blogga med! Nu är jag bestämd om vad bloggen ska handla om! Men jag kanske kommer byta header :D SO BEAUTIFUL ♥♥   Nöjd just nu ♥

Av Pur & Blu - 27 maj 2013 18:14

Mina bilder som då är på Infe (Infamous_siz), Lovi (misslovi) och jag (JimAjaree)! Och såklart så har jag flera men hittar inte :/ Kanske senare! Här är vi ♥    

Ganska gamla..På den högra bilden så är den svarthåriga jag och Lovi är blondinen och på den vänstra bilden så tror jag att jag är i mitten och Infe blundar och Lovi är förvånad eller tvärtom. Så gulliga!  Fråga om ni vill ha fler bilder! Lovis och hennes kompis novellblogg kan ni läsa genom att söka på magicnovels.bloggplatsen.com!

Av Pur & Blu - 27 maj 2013 17:02

Japp, nu vet jag vad jag ska blogga om! Jag ska blogga om mitt bästa favoritspel LittlebigPlanet! Och ja, det är för 7-åringar men, who cares? Det är skitkul och om du inte vet vad det är så ska du hålla käften om att säga fula saker om det för du vet INGET! Men om du har det, adda mig, JimAjaree och jag har bara  tio platser kvar!

Av Pur & Blu - 19 maj 2013 17:22

Headern är ju jättefin! :D Satt med den i fem minuter och det är inte så mycket, jaha? men jag fick starta om datorn och vänta för den var så varm! SÅ MYCKET HÖLL JAG PÅ MED DEN! :D Kolla!  den var ju jättefin! Anledningen till att jag inte bloggar så mycket är för att jag kör andra saker! Jag läser andras bloggar också! magicnovels.bloggplatsen är jättebra och där finns då jättemånga noveller du kan läsa! 

Tjingaring!

Av Pur & Blu - 12 maj 2013 16:34

Jaja, jag har sagt att JB är okej men jag ljög och jag gillar honom     Men jaja, eftersom jag gillar JB så välkommnar jag That Power med will.i.am och Justin Bieber!

Presentation


Halloj! Jag är en tjej på 1* år och jag hoppas du får det bra här!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards